Selam kızlar bişi sorcam geçen e bebekten tarhana aldım 1 hafta oldu daha alalı yapayım dedim hiç tatmadığım için nasıl bir tadı var onuda bilmiyorum biraz tatsız tuzsuz değişik ekşimsi bir tadı var versem mi vermesem mi bilemedim. Birde ben e bebeğin tarifine göre yaptım bu tarhanayı başka nasıl yapabilirim? Birde içinde pütürler kaldı süzdüm falan ama beceremedim sanırım aydınlatır mısınız beni ya .