Benim 2 aylık bebeğim var normalde çok güzel emiyodu ama 1-2 haftadır bazen emerken birden bırakıyor sonra ağzına tekrar memeyi sokuyorum ama ağzını kapatmıyor hâlâ meme ucu arıyor sonra sinirleniyor ağlıyor neden böyle yapiyo olabilir ağzının içinde meme ama ararken resmen memeyle kavga ediyor çirpiniyor bulmak icin