Kuzeymiram Bu yapraktan yapan varmi nasil yapiliyor kaynatacakmiyim yoksa yikayacaimiyim , kaynatacaksam kac dk ilk defa aldim
Nezzz_ Kuzeymiram Canım bu salamura yapılmış çok tuzlu oluyor genelde bunlar ama tuzunu biraz ılık suda bekletip çıkarıp süzüp sarabilirsin direk hazır yaprak 🌸
Deletedmom_62 Kuzeymiram ben suda bekletmeden direkt sardım çok tuzlu olmuştu sen suda bekletin tuzu da gitsin
Selin1234 Kuzeymiram canım bunu çeşmenin altında bir kaç sefer ılık sunike yika sonra 5 dakika su da beklet hemen sar çok tuzlu ben bazen eğer Zamanım yoksa yaprağı bir sefer yıkayıp içini tuzsuz hazırlıyorum
Kuzeymiram Deletedmom_62 Selin1234 Bi iki saat suya koydum iki kere suyunu degistim insallah olur saolun kizlar
Selin1234 Kuzeymiram yaprağa ağzınla bak canım bence olmuştur tuzu gitmiştir eğer içinde şüphe varsa tencerenin altına patates koy tuzunu ceksin