Askimizinmeyveleri anonimhanim_ buzluktan çıkma mı normal ısıtmamı ablam fırında az birşey ısıtabilirsin
anonimhanim_ Feyzosumunannesi ben normalde yağlı kağıda sarıp birde azıcık ıslatıp fırına koyuyordum başka taktiği olan var mı diye merak ettim teşekkürler 🙏 @Askimizinmeyveleri
Deletedmom_62 anonimhanim_ ben de birsey sorayım dünden kalma kara lahana dolması ya da yaprak sarma nasıl ısıtılıp. Susuz olduğu için yaniyo ısınırken ee soğuk da yenmiyor
anonimhanim_ Deletedmom_62 ay ben soğuk çok severim yenir aslında. Yada azıcık çok az su ilave edip kısık ateşte ısınabilirsin bence
tatlibiranneo Deletedmom_62 ben tencereye su koyuyorum üzerine metal süzgeç koyup dolamaları içine koyuyurum su kaynayınca onun buharında sıcacaık yumuşacık oluyır bende kaynanamdan öğrendim
Okuyanbiranne anonimhanim_ yapar yapmaz buzlupa koyun 1 ay sonra çıkar 15 dk beklet salsın sanki yeni fırından çıkmış gibi olur.
Feyzosumunannesi anonimhanim_ vallahi tepsiye koyup direk fırına atıyorum isitiyorum yumuşacık oluyor hc sanmıyorum
Strongmom7 anonimhanim_ ben tavada ısıtıyorum çok az sıcak su damlatıyorum kapakta kapatıyorum yumuşacık oluyor