1 saat ayaktaysa 2 saat uyuyor rahatsızdı antibiyotik falan aldı suan iyi bi öksürüğü kaldı birde gaz sorunu yaşadık duphalac kullandık diş çıkarıyor şuan acaba omu bu kadar uyutuyor anlamıyorum gaz cıkardı kaka yaptı suruptan sonra ondan sonra boyle cok uyumaya basladı