zei Merhaba geçenlerde de yazmıştım yengemin suyunun az olduğunu doktor bugün suyun bittiğini kordondaki sıvının kaldığını bebek doğarsa yaşama şansının olmadığını bir hafta daha bekleyelim ama beklerken ölebilir demiş bebek 26+6. Bu kadar erken doğum yapan var mı yada suyu bitip artıran ?
Deletedmom_68 zei başka doktora da gitsin muhakkak bu haftalarda doğum yapıp sağlıkla bebeğine kavuşan bir çok anne var
Dondurmalikahve zei Doktor nasıl yapıyordu bilmiyorum ama benim yengem yıllar önce ikiz doğum yapmıştı şu an kızları liseye gidiyor ama sıvı takviyesi yapıyordu yapıyormuş yani doktor sürekli hastanede yatıyordu tam detay bilmiyorum ama 7,5 aylık doğmuştular galiba
zei Tıp fakültesinde yatıyor doktorlar çok ilgili mi tartışılır açıkçası riskli olduğu için de hastane hastane gezmesi riski artırabilir kaldık böyle birşey yapamıyoruz
Fnkuzu zei 6 demişti en son doktor değiştirdim o laf öyle demedi 8 vs demişlerdi zaten doğumda da su patladı öyle doğum başladı yani doktor doktor gezin öyle karar verin
Nilsmom21 zei 32 haftada doğum yaptım alt tüplerin komple bitmiş ustlerde azaldı cocunk için riskli diyip acil sezaryen almıştı doktorum