Bebeğim prematüre doğdu şuan 17 günlük mama + meme veriyorum ama doymuyo saatlerce ağlıyo 17 günde 17 saat uyumamışımdır kafam allak bullak bende en son emzik verdim verince sustu hemende kabul etti kötümü yaptım iyimi bilemiyorum normalde ne zaman emzik verilir onuda bilmiyorum bana yardımcı olup bilgi verirmisiniz