Zep_lin Arkadaslar dün 5 aylık olduk kilomuz 5,550 anne sütü içiyoruz ama biraz biraz meme reddine basladı nadiren mama alıyorduk doktorumuz mamaya ve gavisgona başlattı çok üzülüyorum normal mi artar mı
asocialmom Zep_lin benim kızım da 5 aylıkken 5 buçuk kiloydu ek gıdaya başlayınca biraz daha toparlıyorlar. Bi de bize şimdi doktorumuz raporlu mama verdi siz de bi sorabilirsiniz adı infatrini
Zep_lin 2850 doğduk çok kusuyoruz o yüzden gaviscon , bu medikal mama da aptamilin sanırım eczanede yoktu alamadım daha ayseozbek kız evet
Zep_lin ayseozbek onu hiç bilmiorum hemen bi bakıcam çok nadir mama verioduk şimdi günde 2 dedi asocialmom böyle duyunca insan rahatlıyor bizimki ek gıdadAn hiç bahsetmedi ama
ayseozbek Zep_lin benim bebeğim de çok kusuyor ben bebelacin kıvam arttırıcı kullanmaya başladım mamaların içine çok faydasını gördüm. Bizede gaviscon vermişti dr ise yaramadı ama inşallah siz fayda görürsünüz
Handetugra Zep_lin benim bebeğim 4 buçuk aylık 8 kilo ama mama besleniyor daha çok. Seninki anne sütü alıyorsa hic dert etme canım kiloyu alır anne sütünü birakmasin yeter â
asocialmom Zep_lin 6 aylık olunca ver diyecektir biz anne sütü almıyoruz maalesef o yüzden 4 buçuk aylıkken yardımlara başladık şu an 6 aylık 3 öğün vermemi istiyor doktor