Sadece mama ile besleyor artık çook üzülüyorum. Sütüm 3 aylıkken kesildi. Bazı sorunlar stresler derken kızımın nasibi gitti çok üzülüyorum ama böyleymiş nasip. Sadece mama işe besleyen canım anneler. Günde kaç kez , kaç saat aralıklarla besliyorsunuz ? Ve kaç cc veriyorsunuz tek öğünde ?