giz kesinlikle uymadım zaten dediğine 3 gün kuralı ile verdim sebzeleri meyveleri de aynı şekilde 2 gündür çorbaya geçtik sağlık ocağı da ilk 6 ay anne sütü onun dışında başka bir şey demiyor dr umuz başlattı diyoruz yine de anne sütü diyor ama sütüm az diyorum mama önermemiz yasak diyor düşük kilo da doğup düşük kilo da doğan yaşıtlarını geçtiği için başladı dr diyorum olsun yine de anne sütü diyor benim dr konusunda yüzüm gülmüyor ne yazık ki