Oğlum 2 ay 12 günlük eldivenlerini erken çıkartmama rağmen elleri genelde yumruk şeklinde özellikle sağ eli. Eline verdiklerimi tutar kısa süre elini yavaş yavaş ağzına götürmeye başladı. Oyun halısında durmayı seviyor..bide sesler çıkartmaya başladı 🫠 keyfi yerindeyken özellikle sabah kalktığında duvarda eşimle olan resmimize odaklanır bişeyler söyler 😂 sizin bebişler nasıl