Kızımın yuzunu aylar oncesınde sinek ısırdı o yeri kasıya kasıya yara yaptı aylardır bu sekılde. Tam ıyılestı kurudu sabah kalktık yine bu sekılde baktım eli orda yine kasıyor. Belli ki kendi ugrasıyor.aynı yerin altında da kızarıklık olmus ya bulastı ya orayıda kendi yaptı bilmiyorum. Kucuktu kasıya kasıya buyuttu ne yaoacam bilmiyorum bir yol gosterin ne olur