eco1110- ne yazık ki bazı bebekler ne kadar dikkat edersek edelim gazlı olabiliyor. Benim bebeğim de 5 aylık daha 1-2 haftadır rahatız. Bu sürece kadar bulgur, mercimek, nohut, fasülye, asitli içecekler yani gaz yapabilecek hiç bir şeyi tüketmedim. Ona rağmen gaz sancıları tutardı. Ama geçiyor annesi sabret 🌸