fatmaoz aynısı bizde oldu 4 buçuk ay boyunca 2 3 gün iyi oldu haftalarca hastalandı tam iyileşti diyorum hop yine aynı kaç kere götürdüm hastaneye bilmiyorum ilaç yazıp yolladılar hepsi. Sağlık ocağı doktorumuz bile daha ilgili zaditen damla verdi alerji olabilir diye ilk kullanımda faydasını gördüm geceleri en azından çok şükür tıkanmıyor hayat kalitesi yükseldi yavrumun bi dr ile görüşün belki alerjiktir sağlık ocağı doktorumuz geniz etinden de şüphelendi zaten benimde şüphelerim vardı ama randevu bulamıyorum