giresun yasal olarak hakkınız olmadığı için yasal yollara başvuramazsınız. Kendileri yapalım derse anca. Eşimin iş yerinde de bir dönem yapmışlardı. Uzun çalışanlara ileride daha yüksek paralar ödememek için yapıyorlar sanırım. O nedenle de belli bir yıl üzerinde çalışanlara uygulandı. Yani her koşulda yapmak zorunda değiller. Yapabileceğiniz çok bir şey yok sanırım bu durumda.