Kızlar öncelikle Günaydın, gece 2 kere bebeğimi emziriyorum. Yatarak değil de oturarak emziriyorum ondan kaynaklı mı bilmiyorum ama her yattığımda bıçak kesiği gibi sırt ağrısıyla uyanıyorum ve gün içerisinde hiç ağrı falan olmuyo sadece uykudan uyanınca ağrıyo emzirmeden kaynaklı mı acaba aynı durumu yaşayan vaar mı? Bir de ortopedi mi bakar bu bölüme hangi bölümden randevu almam gerekir sırt ağrısı için?