Zcelik Kumsalbebek1 emeğinize sağlık çok güzel anlatmışsınız merak ettiğim her şeyi öğrenmiş oldum. Hayırlısı olsun inşallah sizin için de
Kumsalbebek1 Zcelik rica ederim ne demek inşallah böyle bı kampanya olur karar netlesirde ev sahibi olmak isteyen herkese nasip olur 🙏🙏🙏
Mervew Kumsalbebek1 yok sadece uzama nedeninin ihtimalini dile getirdim. Bitmiş ev veya bitmemiş ev seçmek bütçenize göre sizin tercihiniz. Hayırlısı ile inşallah istediğiniz gibi ev sahibi olursunuz.
Kumsalbebek1 Mervew yok anladım fiyatlar çok uçuk İstanbul’da inşallah herkes gönlüne göre bir ev sahibi olur kampanyalı yada kampanyasiz inşallah bu fahiş fiyatlar son bulur 🙏
Kumsalbebek1 Fadikcee evet ev bizim uzerimize değildi eşimin işi geregiyle annesinin üzerineydi artık üzerimize gecirecegiz
Derinmevzu20 Selveraytkn tarım bakanlığında mı işçi . Bizim kurumda ki işçi maaş ta 15 bin tediye de 4.500 alıyor.
Derinmevzu20 Selveraytkn tediyelerinde ayrı bordrosu oluyor ancak bankalar maaş bordrosunu ister, ikramiye bordrosu onlar için pek anlamı olmuyor . Bende ziraat mühendisiyim bizim de ekstra ödeme kalemleri iz oluyor seyyar görev VS onlar maaş içinde geçmez.
Mehmetereninannesi Derinmevzu20 keşke geçerli olsa bari aile gelirinin % 40 nı da etkiler daha yüksek taksit tutarlı bir bütçe verirlerdi Benm eşim 13 bin alıyo % 40 5200 ₺ ediyo 5200 ₺ ye de 500/550 bin verirler ama bize 700/750 laızm
Derinmevzu20 Mehmetereninannesi evlerde krediyi pek yüksek çıkarmıyorlar vergiden dolayı. Bizim yaşadığımız şehirde pek yüksek çıkmıyor wc kredileri