Mehmetereninannesi surda bizi bekletecekleri en en fazla 10 gün daha olur diye sanıyorum çünkü emlak konut kendi evlerini daha fazla bekletemez taksit zamanları geliyor belli olacak bakalım o zaman red mi yiycez yoksa tamamımi diyecekler burdan sizi bilgilendirecegim demek istediğim benim şuydu şuan bu orta gelir için konuşuyorum bankaların bizi havada karada kapmalari lazımdı çünkü ipotek edeceğimiz yani o paraya hiç dokunmayacagimiz 2.000.000 TL boşta bir miktar var yani zaten güvenceleri olacak artı aldığımız eve de kanunen ipotek koyuyor 5 yıl satmak yasak artı emlak konut kendi bankası emlak katılım ve diğer devlet bankalariyla bizim yerimize başvuruda bulunuyorlar yani devletin kendi projesi bi yamuk olamaz dışardan ordan burdan bı mutahhit değil arti eşim tarım ve medikalci şirketi de kefil gösteriyoruz 15 yıllık firma girdisi çıktısı belli yani bize vermiyorlar banka bize yalan söyleyecek hali yok dedikleri ellerinde belgede gosterdiler bdkk ya daha henüz net bilgi bile yok bı kaç kişi kredi kullanmis ama en fazla 1.000.000 TL kadar kullanmışlar onlarda başka krediden bahsediyorlar bize denilen bu kandiriliyorsak vay halimize o zaman kimse kolay kolay cekemiycek bu krediyi buarada son olarakta bir yere borcumuz yok ve kredi notuda 1857 yani tüm şartlara uyuyoruz maaşımiz ve gelir 80.000 TL gecmeyecekmis orta gelir buymuş oda geçmiyor yabancı uyruklu da olamazmisiz oda yok degiliz artı 8 aylık düzenli SGK yada bağkur ödemesi istiyor ondada sıkıntı yok