betloz merhaba bende aynı sorunla baş etmeye çalışıyorum bebeğim 7 aylık çok kotu kusuyor fışkırır tarzda Tarsus a annemlere geldim diyarbakirda oturuyorum tarsustaki doktorumuza götürdüm çok anormal bir durum diyerek bana motilium şurup ve gaviscon infant yazdı Tarsus’ta hiçbir yerde bulamadım motilium yerine motis diye bir şurup var onu kullandım Tarsus’ta bulamadığım gaviscon infant i diyarbakirdan istetip gonderdi eşim bu sabah kullanmaya başladım bakalım inşallah işe yarar benim bebeğimin kusmasi fışkırır tarzda olduğu için bizi çok korkutuyor şuan sma mama kullanıyorum doktorumuz onu bitir Aptamil ar ye geçelim dedi ne gerekiyorsa yaparım yeterki bu kusması bitsin