Ozgeayazmuhammed 18 aylık oğlum ve mamayı 1 seferde olsa içecek başka bir şekilde uyumuyor yani evolvia kullanıyordum bu zamana kadar ta ki elleri kurusun pislikler öylesine zam yapıyor ki almadım şükür büyüdü ya yoksa evolvia bırakmak zor olurdu onu çok seviyordu oğlunm ama artık fiyatından dolayı da tad değişikliği olur mamayı bırakır diye de Bebelac aldım ama sevdi içiyor yani takipli doktorumuza rutin muayenesi de de soruyorum Hocam 18 aylık oldu bırakmıyor napıcam mama işini diye oda dediki anne sütünü alsaydı napcaktn bu şekilde konuşcakmydın tabiki hayır anne sütü dedim işte o çocuğun halen ihtiyacı var bırakmıyorsa zorlama altarnatif denee dedi su ver uyutmaya çalış ama diretme istiyorsa mamayı içsin süt dedim hayır tabiki dedi kansızlık ve en az 3 yaşına kadar da tavsiye etmiyorum dedi ki ben dinlemedim 1 2 sefer pınarın devam sütünü aldım içirdim çocuk sabaha kadar uyumadı midesi ayrı bağırsak gazı ayrı kıvrandi 😔o yüzden tövbe daha vermem. Sizde ek gıda gün içinde ağırlıklı verin Mesela sabah 9da kahvaltı 12de meyve 2de çorba ve yoğurt 6da akşam yemeği ne varsa 9 da mamasını icirin 1 2 sefer içmiş olur azala azala kendisi bırakır 🌹