Benimde karnımda iz vardı o baya azaldı göbek deliğimin altında biraz kaldı koltuk altlarımda kararma vardı onlarda tamamen gitti 3 ay oldu doğum yapalı göbeğimde çatlak olmadı ama basen bölgemde oldU ve selülitlerim oldu bacaklarımda ne iyi gelir bilen varmı