Gulserenn123 oğlumda kullanmıştım. Şu an 13 yaşında ve aşil kısalığı nedenşyle fizik tedavi görüyor. Yürüteç kullanımına bağlı olarak parmak ucu basma sonucu olabiliyormuş. Yani o yaşta bişey olmamış olması maalesef bunun zararlı olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Kızım 14 aylık olacak kullanmadım. 10 aylıkken yürümeye başladı. Yürüteç, ev kazaları riskini de artırıyor. Doktorlar kullanmayın diyor.