askmoglum Yeni doğum yaptım doğum yaptığım hastanede bestlak süt arttırıcı damla önerdiler daha önce kullanan oldu mu işe yarıyor mu ?
hemsireanne112 askmoglum evet kullandım faydalı ebebekteki süt çaylarınıda kullanabilirsiniz stres yapmayın uyuyun bol su için dengeli beslenin
MinikPandam_ askmoglum çok düzenli kullanmamistim gerçi ama çok Bi faydasını da görmedim. Solgar b12 malt hapı var daha çok işe yarıyor bende
Polannem Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum memnunum. Ayrıca hurma yiyin bol su için faydasını görürsünüz 🌺 geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebişinizi