Sadecebiri valla geçen sene ilk kez kullandık bağır çağır olunca ben yapamadım diye doktoru arayıp ağladım. Doktorda hemen beni motive etti ama yok yani. Tedavisini yapman lazım dedi. Hastaneye yatalım dedim orda da aynı şey olacak hem de hastane ortamı olduğu için daha da gerilecek dedi. Hemşire bi arkadaşım var onu aradım kızım saçmalama biz hazırlıyoruz annesine babasına veriyoruz yine onlar tutuyo bişey yapmıyoruz ki dedi. Bana o an bi kuvvet geldi 😂 dedim mecbursun yapcaksın. 1 buçuk yaşındaydı o zaman makinemiz de kompresörlü sesli bişey valla tv açtık ettik zaten 1-2 kere durduktan sonra bakıyo zararı yok alışıyo. İnanamadım ilk ama alışıyo. Sonra aradan 1 sene geçti yine makine kullanmamız gerekti. Biz sil baştan krizler ama 2.5 yaşında olduğu için oyunla bütün bebekleri dizerek hepsine serum fizyolojik yaparak yine alıştırdık şuan büyük olduğu için herhalde artık tamamen korkusu geçti. Bunların sessizleri var çoğunlukla çocuklar korkmuyor onlardan edinebilirsiniz