Mine9494 bebeğim şu an 3 aylık ve bizde 1 aylıkken mama+meme birlikte gitmeye başladık. Emziriyordum hatta bazen dakikalarda memede kalıyordu ben doyduğunu düşünüyordum ama maalesef tam doymuyormuş. Doymadığı içinde uyumuyormuş, doyup uyumaya başlayınca anladım :) iBen 3.aya kadar mamayı hep beslenme kateteri ile verdim şimdi biberonla veriyorum. Canınızı sıkmayın, 1 damla bir anne sütü alsa yeter. Ama illa herkes sadece emzirecek diye bir şey yok. Karnı doysun, sağlıklı olsun da ister mama yesin ister meme emsin :)