GULCE02 düğün gününe kadar bol bol gezdirin yabancı yüzlere alışsın o zaman sıkıntı çıkarmaz. Benim bebeğim 4 aylık her yere götürdüm seste uyuttum ve şuan sese de kalabalığa da alışkın. Mecbur alışmak zorunda çünkü hem eşim hemde benim tarafım acayip kalabalık. İstediğim yere gidiyorum hatta dün eşimin dedesine gittik güldü eğlendi böyle dedesi ile. Kardeşim çocuğunu hiç çıkarmadı odasından çıkmazdı kayinvalidesindeyken, çocuk bize bile gelmiyor 1 yaşında milletin yüzüne bakıp bakıp ağlıyor küçükkende öyleydi hiç sevemedik yani.