zeynep91 Olimbonii A ve B grubu olmak üzere 2 sindende belrli aylarda yapıyo doktorlar yanlış bir yaklaşım olmus bence
Olimbonii zeynep91 bizim doktorumuz ve hemsiremiz böyle önerdi ben bu sekilde yaptirmiyorum gorumcemde hemsiredir kendi oglunada yaptirmadi yine olsa yine yaptirmam dedi bende bu sekilde tercih ettim
ugurbocegmm DAO merhabalar 1 yaşını geçince tek doz nimenrix yapılmıştı şuan 25 aylık halen yapilabilirmi
DAO ugurbocegmm Bilemiyorum doktorlar ayına göre düzenliyor. Biz şu an 8 aylığız nimenrix 3-5-13, bexsero 4-6-14.aylarda yapılacak diye planladık. Son dozları kaldı sadece. Ama 1 yaştan sonra tek doz yapılıyor diye biliyorum yanlış bilgi vermek istemem