Kızlar bebeğim 18 aylık artık emzirmeyi kesmek istiyorum ama çok zorlanicam çünkü emerek uyuyo memeye aşırı bağlı gün içinde yeni doğan gibi sürekli meme meme diye geziyo sütümde yok öyle eskisi gibi ne yapicam nasıl kesmeliyim aşamalı mi daha iyi olur direk kesmek mi ?