Mucizebebekduru merhaba, öncelikle korkmayın Allah’ın izniyle önemli bir şey yoktur.. benim kızım 7 aylık 2-3 gün ateşlendi ve birebir aynısını yaşadık, doktor gittiğimizde nezleden olabileceğini söyledi ve geçti kendiğinden. Korkmayın,doktorunuza gidemiyorsanız bile bi mesaj atın numarası var ise.. çok geçmiş olsun minişe❤️💖