Iyi geceler herkeze, oglum 9 ay 13 gunluk beni sevmio sanki 😢 yaninda olmasam beni asla aramaz uzun sure sonra gorunce fln heycanlanmaz ama babasini gorunce havalara ucar bana bakmiyo bile 😢😢 bu beni asiri uzuyo onunla herseyi yapiyorum oyun, park, kaliteli zaman gecirmek icin elimden gelen herseyi yapiyorum guzel yemekler yesin temiz dursun özgürce oyuncaklariyla oynasin akliniza gelebilecek herseyi yapiyorum ama beni sevmiyo sanki 😔 bu durumu yasayan var mi asirii moralim bozuluyo guvenli baglanmayi mi kuramadim acaba 5 ay emdi ve kendi birakti bu yuzden mi die dusunmeden edemiyorum 😔😔