Hatice_32 Kızlar bebegim 17 aylık dalinin toz deterjanını kullanıyordum fakat elimde kalmamıs bu saatdede alamam cocugumun camasırlarını yıkıycam baktım ki kalmamıs kendi kullandgımız deterjanla yıkasam sorun olurmu ??
Fatosveaselbebek Hatice_32 Hatice_32 ben kullaniyordum o donemde bizimle ayni deterjani sorun yasamadim
Buglemiim Hatice_32 Bence bir problem olmaz. Bir kereliğine Biraz az koyarsın yıkama süresini uzatırsın yada yıkattıktan sonra 1 kez de boş durulatırsın. Bir sorun olacağını düşünmüyorum🙂
menek16 Hatice_32 durulamayı bi kaç kez yapın cildi hassas ise sadece suyla yıkansın toz deterjanlar kalıntı bırakabiliyor.
Kubrasolmmaz Hatice_32 bir seferlik sorun olmaz ekstra durulama yapabilirsiniz alerjik bir bünyesi yoksa eğer
midekoruyucu Hatice_32 bebeğim atopik dermatit maalesef 😐 normal deterjan kullanınca ilave durulama yapıyorum makinede sorun olmuyor
Sutlukahveeee Hatice_32 benim oğlum alerjik sürekli ayrı yıkardım duru granül le Dr yaşını geçtikten sonra normal deterjana geçebilirsin demişti ben artı bi defa daha durulama yapıyorum sorun yok 🫶
Ayssss1 Hatice_32 ben 16 aylik olduğundan beri normal bizim deterjanla yikiyorum birqz uzun programa atip az kullaniyorum