Obiranne34 6 ay 6 günlük bebeğim 3-4 gündür ne kendi uyuyor ne beni uyutuyor. Uykusuzluktan yoruldum… en güzel zamanlarımız biliyorum çok tatlı bu anlar bebeğimle ama bir an önce de bir yandan büyümesini istiyorum.
Gupssse Obiranne34 yengeç bebegi demi geçen yıl ben de öyleydim hala aynı…bie süre sonra alışıyor insan robota bagliyor😂 rabbim hepsini korusun saglik sıhhat versin. 18.ayında küçük ergen oldu başımıza…