SmaG 3200 doğdu hastaneden 3 kiloyla çıktık. 1 ayda 1200 kilo aldı. 1 aylik alimi gayet iyi bence bebeginin. 300 gram az almis. bol bol emzir. Zaten normalde 500 gramla 1 kilo arasinda alıma yeterli diyorlar. Sikma canını. Ben hastaligindan dolayimi hic almadi acaba diye korktum