Roniya Hanımlar merhaba. Bebeğim 7,5 aylık. Birkaç gündür ara ara birden irkiliyor. Hani bizlerde olurda ay azrail yokladı deriz ya aynı o şekilde bir irkilde. Çevremdekiler olur öyle normal diyor ama anne yüreği her şeyi normal karşılayamıyor bildiğiniz gibi. Bebeğinde böyle irkilme olan var mı?