Merhaba arkadaslar 17 aylik kizim var bugun kan tahlili verelim dedik hastaneye gittik cok dikkat ettim ama sanırm hasta olcak hastaneden geldik aksam burnu akmaya basladi smdi uyuyo sanki zor nefes aliyo sanirim hasta olcak daha fazla ilerlememesi icin napmaliym var mi önerisi olan 😔