mamma00 Merhaba hanımlar bebegim 7.5 aylık , burnu bir kac gündğr cok tıkalı zor nefes alıyor , temizliyorum serum ile sterimar ile açılıyor ama yarım saate tekrar tıkanıyor , neden durmadan tıkanıyor bunun bir çözümü yok mu bilen☹️
Mavis34 mamma00 odasında kesilmiş karanfil batırılmış doğan bulundurun alerjik olabilr burun etleri şişer alerjiden damla kullanmak gerekebilir
aslanveannesi1 mamma00 valla ben de aynı sorundan muzdaribim. 4 gündür şar şar burun akıntısı tıkanıklık gecelerı uyanma şuan da bile sallıyorum uyandı serum fizyolojik ile temızledım. Doktorum ilaç önerdi ama hiç işe yaramadı alerjik mi diş mi bilemedim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Cennetagaci mamma00 öncelikle sürekli aspiratör ile çekmeyin daha çok zarar verir. Günde 3-4 defa sadece serum fizyolojik damlatın o nemlendirir. Ben eczaneden nurse harweysin damlasını aldım yakasına damlatıyorum 2-3 damla kendime de yapıyorum hatta faydası oldu. Bunların harici eğer ciddi tıkanma varsa antibiyotik kullanmak gerekebilir. 1 haftadır bizde bu durumdayız ve ilaç kullanıyoruz. Geçmiş olsun
Dygsnk mamma00 odanın sıcaklıgı kaç derece buhar makinası hava nemlendirici kullanmak faydalı aslında
mamma00 aslanveannesi1 Cennetagaci Teşekkür ederim bugün doktora götürdüm farklıbir damla önerd umarım geçer🥹
aslanveannesi1 mamma00 geçmiş olsun sizde de öksürük var mıydı. Bizde bu sabah arttı sanki götürecegım ben de
Mnlllll Bizde öksürük de başladı balgamı atamıyor ama sadece emdikten sınra ve sabahları oluyor öksürük gün içerisinde yok nasıl geçer 5,5 aylık kızım