Melikeeeecansuu Merhaba bende bu kahve makınesınden var. Ama her sütlü kahve yaptıgımda dibine tutuyor yanı dibi yanıyor zor cıkarıyorum yapısan yanan bırseyı kahveyıde karıstırıyorum. Sadece bendemı öyle sızlerdede oylemı. https://imgyukle.com/i/J6f1rG https://imgyukle.com/i/J6fKhS
kamyon_leo Melikeeeecansuu benim de var süt dibi yapışıyor evet ama yıkayınca kolaylıkla gidiyor her makinede vardır diye düşünüyorum
Melikeeeecansuu Meryemgundogdu kamyon_leo Benımde normalde az bı sekılde yapısıyor fırcalayınca gıdıyordu2 gundur yapısıyor dıbı kararıyor yanık oluyor telle bıle zor gıder öyle soylım cok zor gecıyor