Angellove94 Kızlar 1 ay dan fazla oldu başvuralı başvurum kabul edildi 1 hafta içinde ama daha yardım yatmadı sizler ne kadar sürede aldınız
emhmen_u Angellove94 bende sizin gibiyim 14.12.2022 de onaylandı ama hala yatan bişey yok ara ara 144 ü arıyorum ordan da bi cevap yok 😪 elde fatura bekliyoruz
AngelMotherr Balkupum2505 neden şubatta son benimde yeni onaylandı. Acaba otomatik mi yatıyor bu borç fatura bizim üstümüze değil çünkü bilginiz var mı rica etsem. 1 sene boyunca yatacak dimi destek parası
Balkupum2505 AngelMotherr dogalgaz destegi yılda 2 kez yatiyo birincisi yatti ikincisi subatta diyebiliyorum ama 2 kez verildigine eminim fafuranin sizin veya baskasinin adina olmasi sorun olmuyo e devletten veya pttye pttye faturayla gittiginizde ödeyebiliyosunuz. 2 kez verildigi icin suan dogalgaz destegi yardimi basvurusu kaldirildi
Dlrblt Eşimde basvurdugunda bı ay sonra yatmıştı ve 1025 liraydı tabiki faturanız daha yüksekti 😅bize ikincisi yatmiycak tek seferlik dediler..yalnız ödeme yaparken fatura olması kabul etmiyorlar ve yardım da sona erdi bitti
Balkupum2505 Angellove94 evet nedense dogalgazi yılda 2 kez yapmislar ama elektrik öyle deyil. Ben elektrik yardimi aliyorum her ay yatiyo hazirana kadarda yaticakmis
emhmen_u Ozlemdolugan nerden öğrendiniz acaba ben 144 ü aradım ama cevap alamadım siz nereyi aracıysanız bende arayım 😀