ozgebalc kalın gömlekleri önü açıp tişörtle giymesini çok seviyorum o yüzden ceket gömlek havasında bişey aldım
Öncekilerden de aklıma gelenleri söylicem
-kol düğmesi, kravat, saat, parfüm vs vs onlar banko zaten
-kullandığı ürünlerden şık bi bakım sepeti herkese ilk akla gelen benim için
-Pumanın sırt çantasını aldım ufak tefek seyahatlere veya spora gidiyor diye
-Yine pumanın yürüyüş ayakkabısını aldım
-Hem şık hem rahat tek alt pijamaları çok sever ve tam istediğini bulmak cidden zordu onu aldım çok sevindi
-çok şık bi dolma kalem almıştım
-bir de o gün muhakkak özel yemeğe çıkarırım. (Veya evde sevdiği yemeklerle şık masa hazırlarım)Hediye olmasa da olur ama bu bizim için önemli rutin. O akşam oturup nerden nereye diye muhabbet etmek. En sevdiğimiz anları konuşmak, unuttuğumuz anları hatırlatmak vs en güzel anı ☺️