Merhaba anneleremiz biliyorum herkesin kendine göre geçim sıkıntısı var ama ben böyle bebekleri görmezden gelemiyorum lütfen sizde görmezden gelmeyin bu bebeğimizin bir seneyi geçkin kampanyası var ve hala %10 kimse duymamış bebeğimizi kimse görmemiş lütfen biz elinden tutalım onun bizim için önemli olmayan 10 TL ye bile ihtiyacı var bizde birer anneyiz lütfen daha çok acı çekmesine izin vermiyelim kampanyası valilik onaylı devletten bile sorgulatabilirsiniz lütfen görmezden gelmeyin bu durum hepimizin başına gelebilir bu bebeğimizin elinden tutup ablaları olalım lütfen🙏 @smaonuranefesol_
@smaonuranefesol_
@smaonuranefesol_