Ozlmclk mesela ben bebeğimi 20:30 da besliyorum, elini yüzünü yıkıyorum (rahat uykuya geçsin diye, suyu seviyor ayna karşısında biraz su ile oyalanıyoruz) pijamalarını giydiriyorum, bir uyku müziğimiz var onu dinliyoruz, sonra gece öpücükleri, babaya ve oyuncaklara iyi geceler dileme, odanın ışığını karartma ve emziğini verip yatağa uzanıyoruz. 5-10 dk içinde uykuya geçiyor artık. 21:00 en geç 21:15 de uyumuş oluyor. Son gündüz uykusunu da şekerleme şeklinde 30-45 dk kadar yaptırıyorum 18:00 den önce. Zaten uykusu da gelmiş oluyor. 1 hafta istikrarlı şekilde uygularsanız kazanan siz oluyorsunuz 🌸