Kilo sorunu yoksa bence kendi kalkarsa emmeli bebek. Tabi siz yine de içgüdülerinize göre hareket edin, her bebek farklı. Ben ilk 3haftadan sonra kendim kaldırmayı bıraktım genelde 4 saat arayla kalkıyor ama bazen 5-6 saati de buluyor demekki acıkmıyor diyorum.