Eflin06 Ayabarsmom ne güzel işte uyusun 4 ay atağı gelince keşke hep uyusa diceksin bu günleri ararsın☺️
Ecemilay Ayabarsmom bacım ne güzel işte uyuyor daha ne istiyorsun sabah 8.5 da uyandı daha yeni uyudu 3 ay 19 günlük falan
Ayabarsmom midekoruyucu benimki de uyimuyordu ama kaç gündür aciksada çok nadir ağlıyor yemek için tekrar uyuyor
Pinar02 Ayabarsmom Benimkide uyuyo 3 aylik ama sanmam acsa uyumaz yaa . bende hep oyle dusundum ama acsa mizmizlanir uyumaz yani
midekoruyucu Ayabarsmom oluyor bazen öyle ben de şaşırıyorum 🙈 ama anormal bi durum olduğunu düşünmüyorum 😊
midekoruyucu Ayabarsmom sanmıyorum uyumasının dışında anormal bir durum yoksa korkmayın. Hastalık bir şekilde belli ediyor çünkü