Gltnesi Hanımlar bebeğim üç buçuk aylık mama ile besleniyor doktor 4 buçuk aylık olunca hafiften tadimlara baslayabilirsin dedi mama ile beslenen bebekler bir ay erken baslasalar problem olmuyor dedi sizde de erken başlayan var mı mama kullanıp erken başlayan veya kaçıncı ayda başladınız benim bı arkadasim üçüncü ayında başlamıştı şok olmuştum acaba dört buçuk ay çok mu erken doktor tadım için sadece ufak ufak başla dedi mama kullandığımız icin
Esraaa1 Gltnesi bende 4,5 aylıkken ufak ufak tadımlara başladım şimdi beş buçuk aylık öğün olarak veriyorum artık bi sıkıntı olmadı çok şükür sadece ilk başladığımız da biraz kabızlık oldu zeytin yağı kullanmaya başladım ve su veriyorum sıralamayı da şöyle yaptım önce üç gün yoğurt verdim az başlayıp arttırarak sonra 3 gün kabak 3 gün havuç patates verdim ayrı ayrı sonra birlikte vermeye başladım karıştırarak çorba gibi sonra da meyve vermeye başladım yine teker teker üç gün elma armut kayısı verdim şimdi yulafla veriyorum meyveyi haftaya da muz deneyecez
Damladenizadar Mama kullananlarda 4.5, 5 aylıkken başlanıyor. Zaten tadım yapcak doymak için değil. Az az verirsiniz bir sıkıntı olmaz.
Gltnesi Damladenizadar sebze purelerine ne zaman başlanıyor peki tadım sürecinde sebze tatirsak sorun olur mu yoksa sadece yumurta yoğurt meyve falan mı verilmeli
fotti @Gltnesi anne sütü+mamayla besliyorum. Erken başlatma taraftarı olmadı doktorumuz. 6. ayı bekledi 🤷♀️
Damladenizadar Ben kabak, bal kabağı, patates, havuç ile 3 gün kıralı uygulamıştım başlangıçta, sonra yoğurt falan vermiştim. Yumurta da sarısını vermiştim. Ama ilk sebzeyle başladım.
Gltnesi Damladenizadar sebze püresini yaparken herhangi bişey kattinuz mi zeytinyağı falan nasıl yaptiniz
Defneduha26 Anne sütü aliyo sadece 5.ayda başlat dedi doktor ben dinlemedim 6.ayda başlattım şimdi anne sütünden başka bisey istemiyo ben hata yaptım galiba :(
Gltnesi Defneduha26 tat duyusu geliştikçe çocuklar reddedebiliyorlar benimmdoktorda pirinç unu bebe bisküvisi verme dedi önce sebze ver çocuk sebzeyi yerse tatlı şeyleri hayli hayli yer dedi
Yavuzeyment Gltnesi biz 5 aylıkken başladık kabakta kabız oldu aşı yaptırmaya getirdiğimde hemşire sebzelerde hakiki zeytinyağı kullan kabız olmaz dedi havucu haşlayıp zeytinyağı kattım 1 saatte yapmaya başladı bide tamamen ezme nasıl alışırsa öle gider dedi kendi çabalasın dedi tam ezmiyorum
Umutluluk Evet mama reddi yaşadığım için 4,5 aylık başladım tadım sonrası direk ek gıda olarak verdim normal ek gıdaya başlar gibi yoğurt ,bal kabağı vs ..
Damladenizadar Benim bebeğim anne sütü alıyordu. Ben yine de tadımlara 5.5 aylıkken başlamıştım. Yine de zor yiyen bir bebek bence erken başlamakla alakası yok yememenin 🤣 zeytinyağı katıyordum çok az kabız olmasın diye
Gltnesi Yavuzeyment dört buçuk aylıkken tadım yapsam.bes ayda tamamen öğün olarak versem olur.mu acaba
Gltnesi Esraaa1 çok mantıklı hareket etmişsiniz sırayla tadım yaptirarak çocuk meyvelerin sebzelerin tadına tam varmıs oluyor
Yavuzeyment Gltnesi ben ufak ufak yediklerimden tattırıyordum siz bilirsiniz bi doktorunuzada danışın isterseniz biz direk başladık