Krizinka_5 Caglaa94 Hayaldunyam Leylasmsk tugbac Tuanaa07 Caglaa94 3 te aşı olduk bu zamana kadar yapmadı gece olur mu acaba yapsa aşıdan sonra mı yapar alarm kurup ateşini kontrol etmeli miyim
Caglaa94 Rota aşıları genelde ateş yapmıyor. Ama her bebeğin vücudu ve aşılara verdiği tepkiler farklı olabiliyor tabi.
tugbac Krizinka_5 her bebekte farklı olur tabi ama benim de bebeğim tüm gün normaldi gece ateşlenmişti kontrol edin bence.
Caglaa94 Eğer ateş yapsa bu saate kadar yapardı bence. Ateş öncesinde huysuzluk yapar bebeğiniz huzursuz değilse ateş riski yoktur. Tabi rahat etmek adına alarm kurup 2-3 saate bir kontrol edebilirsiniz
aslilaylom 2 aylık rutin aşılarla beraber yaptık rota yapmadı ama karma aşı yapabilir dedi doktoru ben önlem amaçlı saat başı kalkıp ateş ölçmüştüm 37 yi buldu en fazla
MinikPandam_ Krizinka_5 biz bugün ilk dozumuzu olduk ateş huysuzluk vs olmadı çok şükür. Yan etki yapmadi