Esraelzan 4. Ay asisina gidecez ama ebemiz ayrılmış baska bir yere gitmiş ve diğer ay icin gün de yazmamış arıyorum açan yok size ne zaman gelin yazmışlar ayin kaçına söyler misiniz ve de 2.ay aşı yerİniz belirdi mi bizde hiç bir belirti yok
Besteee Esraelzan 2 aylık aşısı verem hafif belirginleşti 4 aylık aşısına ben 2. Ay aşısını bşraz geç yaptırdığım için kaydı ana senin kaymadıysa gününde git ne zaman yazıldığı önemli değil gidersen yaparlar
Seymagirgin Esraelzan bız 16 hazıran ası ızı bızdede yok 4.ay asısını bugun olduk sızınde yarın olmanız lazım
endlesslove Esraelzan Benim kızımda 17 haziran gitmşşsinizdir ama 17 ekim de gel demişti. Verem aşısı yeri kabardı belirdi yani