Nerdeyse son bir aydır geceleri saat başı kalkıyoruz. Kalktık mı çığlık çığlığa ağlıyor.Bugün 5 aylık olduk tam. Son 3 gündür de ağrısı olduğunu düşünerek ard arda bir çay kaşığı yatmadan calpol verdik ve sadece yemeğe kalktı 2 kere. Mışıl mışıl uyudu. Ama calpol bağımlılık yapar mı? Bu akşam vermedim hala uyutmaya çalışıyorum. Bir de diş sancısı yaşıyo olabilir miyiz o yüzden mi böyle yapıyor? Haftaya kontrolümüz var. Henüz doktora soramadım, tecrübeli annelerime danışmak istiyorum.