anneyimben25 Kızlar yeni aldık ve telefonla eşledik fakat ne whatsapp var ne rehber ne bişi normal uygulamalar var birde birkaç uygulama yüklenmeye çalışıyor ama yüklenmiyor bi ton video izledim bununla alakalı hiçbişi anlatmamış yardımcı oluunn birde ekran resmini ayarlayamıyorum deli olucam
biroglanannesii1 anneyimben25 Canım İPhone da watch uygulamasını aç saatime dokun orada kullanacağın uygulamalar görünür uygulama eklemek için de yükle ye dokun
kivanccmom anneyimben25 ekran resmini telefonunuzdan hangi yada hangi resimleri istiyorsanız favorileyin o şekilde olur
Seymaa93 anneyimben25 watsap zaten yok sadece mesaj bildirimlerini alabilirsin ve sesli bi şekilde mesaj yazdırabilirsin
Rumuz_13 Seymaa93 aa bende onu arıyordum whatsaptan bildirim geliyor ama tıklayınca açılmıyordu asla diğer mesaj uygulaması bildirimleri açılıyor ama telegram bile açılıyorken whatsap mesajlarını okuyamamak aşırı saçma olmuş🤦🏻♀️
Seymaa93 Rumuz_13 şöyle ki watsap mesajı görebiliyorsun ama telefonda cevaplar gibi klavye yok sesli komutla yazdırabiliyorsun. Ekran kadranınıda telden ayarlaman gerek
Rumuz_13 Seymaa93 ya ben bildirimi görüyorum ama tıklayınca açılmılyor saatte sms açılıyor sadece saatte naısl yapabilirm onu
Seymaa93 Rumuz_13 kullandığınız modele göre belki değişkenlik gösteriyor olabilir bende o şekilde değil
Fthnf_ Telefondan sırayla watch / bildirimler e tıklayın, bildirim göstergesi ve kilitliyken özeti göster aktif olmalı, bildirimin tamamını göstermek için dokun pasif olmalı yani yeşil olmamalı.