Grupyildizi Bizim şohbenin isigi yanik duruyor sanki ama kademeyi yukselttim mi isik daha cok yaniyor fakat karanlikta sanki isik kapanmamis gibi yansiyor elektirik harcamazmi bu sekilde neden oyle duruyor ki
midekoruyucu Grupyildizi bizim eski evde de vardı öyle ışıkları yanan. Gece sanki açıkmış gibi yanıyodu ama normaldi hep öyleydi. Şu gece ışık saçan saat gibi düşünüyodum ben onu 😁
midekoruyucu Grupyildizi bizde bi fark olmuyordu, ama bilen biri yazsın gene de ya da baktırın isterseniz
PatronAnnesi Benim eşim elektrikçi o ışıklar fosforlu olduğu için gece daha net parlar gündüz çok belli olmaz elektrik harcamaz içiniz rahat olsun çoğu elektrikli ev aletlerinde bu ışık kullanılır