EmelAlyadua Kızlar 2-3 ay düzenli adet oldum bu ay olmadım sadece lekelenme var 3-4 gündür emziriyorum da böyle olan var mı aranızda
[silindi] EmelAlyadua bende 2 ay düzenli oldum bu ay hiç olmadım ama korkuyorumda hafta içi gebelik testi yapıcam
EmelAlyadua [silindi] bende korkuyorum bi yanım yap bi yanım yapma diyor lekelenmemde var ilk defa böyle oldum 😐
EmelAlyadua [silindi] aynı bende içim içimi yiyiyor inşallah bişey yoktur Rabbim isteyene nasip etsin 🙏🏻 Doktoruma sordum kan testi ver dedi 🙄
[silindi] EmelAlyadua valla Allah isteyene versin bizimkiler daha küçük 😊 yine hayırlısıda herşeyin haber ver olurmu banada merak ederim 😊😊
EmelAlyadua [silindi] amin amin canım Rabbim isteyene nasip etsin 🙏🏻 Aynen küçükler daha. Tamam sende haber ver test yapınca inşallah yoktur bişey 😊🙏🏻
BeKbra Doktorum bana emzirdiğim sürece adetimin düzensiz olabileceğini söylemişti. Hiç adette olmayabilirmişim. Ara ara da olabilirmişim. Ama korunmanızdan şüpheniz varsa muhakkak test yaptırın.